Piccola Impresa / Small Business

Language
User
Subscription Login to verify subscription
Notifications
  • View
  • Subscribe
Current Issue Atom logo
RSS2 logo
RSS1 logo
Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals
  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Home > Archives > No 1 (2012)

No 1 (2012)

Table of Contents

Research Articles

Necessità di un nuovo approccio al mercato delle PI. Il contributo della letteratura di marketing
Giancarlo Ferrero, Fulvio Fortezza, Elisabetta Savelli
PDF (Italiano)
La competitività responsabile nelle PMI: Strategia vincente nei territori “nemici”
Alessandra DeChiara
PDF (Italiano)
A review of the main determinants of capital structure of smaller firms and an empirical investigation on a sample of small Italian firms
Oscar Domenichelli
PDF (Italiano)
La formazione del fabbisogno di servizi reali all’internazionalizzazione: un modello knowledge-based
Marina Vignola, Gianluca Marchi
PDF (Italiano)
Dalle risorse al know how esclusivo: il ruolo della corporate governance nello sviluppo di un’impresa familiare
Paolo Di Toma
PDF (Italiano)

Small Business Observatory

Wristop - Market Selection for Medical Technologies
Pasi Malinen, Thomas Cooney
PDF (Italiano)
La tassazione della “cessione di azienda” secondo la corte di giustizia UE
Thomas Tassani
PDF (Italiano)


ISSN 0394-7947 / eISSN: 2421-5724